All my life

Jag har så himla fullt upp så jag glömmer bort å blogga hela tiden , :) hälst skulle jag vela skriva något varje dag som går. För att minnas och för att skriva av sig:)
Den här veckan har vart rätt lugn endå :) pluggat en hel del jobbat och varit med underbara flickor. I går skulle vi ut några flickor vi förfesta först hos bellisen ! galen förfest alla stod på borden och stolarna och dansade haha!

Nu har jag precis kommit hem från jobbe vart en rätt så stressig men endå en väldigt kul kväll trodde aldrig de skulle gå så här bra om jag tänker igenom hur min morgon började:) !

Just nu är det så mycket tankar ,studenten ,jobb,gotland? allting är som en karusell i mig vet inte vart jag ska börja tänka och hur jag ska reda ut alla knutar i huvudet.


PUSSS♥


Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Grym blogg du har =D<3



kraam!!

2011-04-11 @ 12:35:22
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0