ny start!

hej bloggen! Jag tänker göra evelina* glad ochbörja skriva lite igen :)!
Ja va ska ja börja min helg har varit toppen , i fredags var ju ute och åt med 6 härliga tjejer på chuurth street. igår var ja med mali och sandra supermysigt vart fika + heartbreak hotel. myys myyys.
Den här veckan är fullspäckad gånger 100. Känns bra att nedräkning harbörjat till thailand 3veckor imorgon!

Idag som alla andra av mina söndagar vill jag ha en "tatag i saker dag" men de har inte lyckats en ,inte idag heller,gick upp 2 och suttit vid datan prnicip hela dagen och pluggat:D

nu ska ja lägga migå läsa lite dryckkunskap.


Kommentarer
Postat av: evve

tack att du tänker på mig, jag är en trogen läsare!

puss saknar dig vännen!

2010-11-24 @ 22:05:23
URL: http://evveedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0