you`ll never shine if you don`t glow

Hejsan , Jag har tyckt det känns som fredag hela dagen idag , hah förstår inte tycker det forfarande .Känns som den här veckan har varit jätte lång ,men endå har jag inte gjort nått särskilt den här skolveckan . jaja idag har det inte hänt nå speciellet, vart i skolan , sen hem tog en långprommis med eddie , pluggat , dammsugit mitt rum :) , och nu har jag nyss kollat klart på dokomentären om josef fritszell ,och jag känner mig så jävla äcklad ,hur kan det ens i huvetaget finnas så sjuka människor ,så jävla hämskt. menmen nu kan ja inte tänka mer på de ,nu ska jag baka skåns med min syster hiih:) Trevlig kväll♥

Är helt kär i den där ,tror jag ska beställa den:)
Den finns på www.laredoute.se/

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

den är så duuu deniiiiise ;) <3

2009-03-27 @ 19:31:23
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0