Torsdag

Hejsan !  Sitter här och lyssnar lite på musik , och beundrar mitt nystädade rum:) hihi. 
Idag har jag vart på apu , de va inte så jätte tråkigt idag ,har ju bytt till servering nu mycket roligare och imorgon är det sista dagen, ska bli så förbannat skönt att komma tillbaka till skolan tycker jag:)
Imorgon är det fredag och det ska blisköntskönt med helg , önska bara att jag var helt frisk ! Jaja men nu ska jag lägga mig och mysa med min vovve och kolla på en gammal eva och adam film: ) .Trevlig kväll♥



Har ni läst om den här äckel gubben som låste in sitt barn i källaren, och våltog henne
och dom gjorde 6 barn tillsammans ! så jävla sinnesjuk människa , hur kan man göra nått sånt mot sitt egna barn ?
låsa in henne som en hund i 24 år, förstår inte så jävla äckligt...ucha blää.


Kommentarer
Postat av: Anonym

undra om dom där barnen / vuxna någonsin kommer kunna fungerna normalt? :/

2009-03-23 @ 00:45:13
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0