Tisdag

Hejsan !  Idag är det tisdag och det är min sista vecka på apu ,skönt .
Fast idag när jag skulle åka iväg börja ja känna mig otroligt illa mående , så ja orka inte åka ,så ja stanna hemma istället .Somnade om till 11 och gick en liten promenad med mamma ,nu sitter jag här och känner mig forfarande inte 100 :/  .  Det är iallfall Kanon väder idag , riktigt vårit , finns nått man kan glädjas åt iallfall:) Men nu ska jag plugga undan lite tills skolan på måndag!  Trevlig kväll ♥


kolla igenom gamla grekkort, En söt bild på mig och lovisa:) <3


Kommentarer
Postat av: bella

Mh, får se vilka det blir! :)

2009-03-17 @ 18:00:56
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0