söndag

Hejsan ! Just nu sitter jag här hemma hos joel:), Vi har nyss kommit hem ,vi har jobbat i Innebandy cafeterian här ,eftersom Joels föräldrar råkade glömma bort de och åkte till ikea,Så då fick vi rycka in ,förövrgt va de riktigt tråkigt.Igår blev en bra dag ,vaknade för sent åt frukost och sen långrunda med eddie, Efter det hem fixa ordning mig lite och åkte ner på stan och mötte upp anna och elin , blev först mat på flanör cafe sen hem till elin och vi hadde en tvmys och godis kväll supermys .Sen tog jag 1 bussen hem till joel . Och nu sitter vi eller iallfall jag och väntar på maat ( : den är nog klar snart ,i hope .Sen blir det hem och fixa innan för skolan tomorrow .Trevlig kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0