Helg

Hallo !

Äntligen helg ,känner mig helt slut efter veckan.Mycket hårt arbete , har typ somnat efter varje dag jag kommit hem .
Min dag har varit helt okej har gjort 50 smörgåstårtor ! och 6 gräddtårter , dom blev super fina faktiskt , fast riktigt sugen blev man på dom , hihi gick nästan inte att låta bli,önska bra hela tiden typ att nån skulle säga , denise ta en bit du ;) , jaja nog om de .Efter apun knallade jag ner på stan och köpte en kanelbull kringla ,sen fika jag och mammsen när jag kom hem mysmys. Nu ikväll ska jag först äta en god middag med våra gäster , sen ska jag antaglingen på bio med min älskling och hans kompisar , Vi ska gå på männ som hatar kvinnor ,hoppas den är kanon bra.
Imorgon blir det ut och käka med anna och elin ska blir super mysit , men men nu ska jag ta en dusch , Ha en trevlig kväll . Pusss


Kommentarer
Postat av: M A L I N

50 smörgåstårtor? det var inte dåligt du :D

2009-03-07 @ 13:42:56
URL: http://www.malinh.com
Postat av: denise

haha nää verkligen inte haha;)

2009-03-07 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0