Fredag

Hejsan!  sitter här just nu ,sitter och läser massa bloggar, klockan är snart 01:00 om 5 minuter precis,intressant och veta men endå, haha. Nu är apun avklarad känns jätte skönt .Har varit en ganska jobbig dag ídag på resturangen otroligt mycket disk ,kaffe servering ,servettvikning som jag förövrigt suger på, dukningar . Efter apun tog jag bussen hem och hjälpte min mamma och laga lite mat sen åt vi en mysmiddag ,och nu ikväll filmmys kväll med bästa maria , skulle egentligen ha tillbringat kvällen med moa och company men hon fick förhinder så . Men Mys med maria tackar jag aldrig nej till. Men nu ska jag sova .God natt ! ♥




här vill ja va nu ,Grekland ,plump ,godis ,kvällsvärme <3

Kommentarer
Postat av: emelie -EmeliesPlace

mycket gott godis :D

2009-03-21 @ 16:40:17
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: lovisa w

åh, hua vad jag längtar!!

2009-03-22 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0