Sommarlov!

Nu är det sommarlov känns faktiskt verkligen skönt . Fast dock är jag riktigt arg för jag inte kan få må bra nu , jävla körtelsfeber. Iallfall Igår tog min syster studenten ! grattis gummsan .  Och idag gick jag till skolan för att hämta betygen och säga hejdå till alla i klassen. Sorligt ,kommer sakna alla som man inte träffar nu under sommaren,
Och de blir ingen firning för min del, min kväll ska bestå av one three hill och ska ta de allmännt lungt.Tråkigt men vad gör man . Och så är jag super stolt över min elin ikväll:) Puss och kram


Grattis ! älskar dig syster <3

Kommentarer
Postat av: bella

varför är du stolt över elin? :)

2009-06-14 @ 10:37:45
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0