Just like a shadow(8)

Hallo:) , just nu sitter jag här lyssnar på världens bästa låt tycker jag alltså ,Maria mena Just like a shadow.
försöker få lite sommarlovs kännsla nu för de är ju trots allt midsommar imorgon.Undra varför man aldrig får den där kännslan som man fick när man var mindre , allt var grönt varmt och underbart , dagen var jätte lång och man hann otroligt mycket på en dag, det är nog för jag är sjuk nu oxså men jag måste verkligen tänka för att komma på vilken dag de är,det är hämskt ju! haha ! Men iallfall Imorgon om min körtelsfeber tillåter ska jag fira midsommar med min älskling , inte helt klart vad som händer men jag tror vi skulle hem till joelskompis och sen till nån i älvarleby:), ja de blir nog bra:)
Men nu ska jag lägga mig och se på nån film ,Hoppas ni får en trevlig midsommar !
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0