Helgen

Helgen har vart super mysig, I fredags låg jag ute och solade hela dagen sen åkte jag och syster på min kusins 18 middag de va jätte mysigt, På lördagen låg jag på brämmen hela dagen och det roligaste den dagen va elin och johanna som låg på rullsand men var 100% säkra på att dom låg på brämmen , haha jag blev ju inte särsklit förvåndad när de gäller elin men ;)
Sen åkte jag och älskling hem till han och myste, Och idag har jag varit solat och haft de trevligt och så har jag varit i valbo en sväng och handlat lite inför resan:)  Och nu sitter jag här och pratar i tele med en favorit. Men nu ska jag sova och imorrn kommer min kära mor hem de blir jätte bra!  God natt, Puuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0