shine on you

Hejsan , Den här veckan började bra ,i måndags va jag på stan och sen bio med joel och en av hans kompisar, den va jätte bra filmen tyckte jag, förutom att dom skulle klaga på mig hela tiden att den söög;D haha aja skadeglädjen är sann glädje:) . Sen på tisdan gick jag å elin på stan hela dagen och på kvällen åkte vi ut till hedesunda till anna för att gå på ön, först var det för fest hos en jätte söt tjej som hette jenny, sen åkte vi ut på ön ,vi dansade och hadde helt sjukt kul!
Och så kollade vi på svenne rubin* vilken pärla:) haha . Aja sen igår va det en väldigt trött dag ,va på sommarkväll en stund men åkte till joel vid 9 :)och idag har jag legat på brämmen, nu ska jag till joel och vi ska ut och springa sen ska vi ha filmkväll:) ! Ha en toppen kväll! Puss

Nu vet jag vad ordet sakna  innebär.


Kommentarer
Postat av: johanna ringh

usch, hemskt att sakna :'(

2009-08-11 @ 01:34:41
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0