regn regn reng

Hallo ! det är så himla tråkigt väder ,varför kan inte sverige ha lite varmt nångång,så himla trist ,aja man försöker roa sig enda trots deppvädret, den här här helgen har varit good i fredags vaknade jag hemma hos joel ensam eftersom han befann sig på jobbit vid den tiden jag klev upp ja kännde att jag inte kunnde sova så länge eftersom jag var hemma hos han och då kasnke man inte ska sova till 12 ,hah så 9 gick jag upp som en zombie ,dom trodde nog att jag sov när jag va vaken joels familj aja, sen åkte jag hem och fixade lite och så sen på kvällen bar det hem till isabell på party,det var mysit:) ,sen sov ja hos joel , igår skulle jag egentiligen på fest hos johanna men det blev för stressit för jag blev uppehållen av släkten hos joel så de va lite tråkigt ,så den lilla tiden av kvällen som blev över farde jag och joel ut till mormors stuga :) ,just nu sitter jag och kollar på ridkurser ,ja ska börja rida i höst vill verkligen de ,men nu ska jag sussa .godnatt.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0