Torsdag

Hallo kom nyss hem fy vad kallt det är ute idag tränger lixsom in.
Idag när jag vaknade kännde ja mig jätte grining vet inte varför va bara så trött på allt,
Ta på sig massa kläder och frysa så trött på alla prov , sen i skolan gick allt bra
 eller vi hadde bara en riktig lektion så de va en skön dag.
Efter skolan gick jag Elin och Anna ner på stan och tog en lång fika ,ni gör mig alltid på bra humör ,
får mig alltid och skratta, är så glad för de, ni är riktiga Stjänor:)

Imorgon Är det fredag och jag ska på Håkan hellström konsterst som ska bli skit kul,
Och Så är det sportlov! riktigt härligt ,blir borta från skolan i en månad först Sportlov en vecka
Efter det ska vi ut på apu i tre veckor känns lite jobbit men hoppas det blir kul !
Men ska jag sätta igång att plugga engelska ,Sen kommer joel hit ,myspys.
jaja .Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: bella

Nu hitta jag hit Denise!

Härlig blogg



puss bella

2009-02-19 @ 17:46:49
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är hihi:)puss

2009-02-19 @ 18:16:00
Postat av: Mandy svarar

tack så mycket!:)

2009-02-19 @ 18:41:27
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0