Alla Hjärtnas dag idag

God Morgon och glad alla hjärtans dag , Imorse väcktes jag av min kära farmor som kom förbi med lite pengar och ett chocklad hjärta ! haha sötfarmor .
Igår va en mysig dag , Skolan gjorde matteprov , okej det gick åt helvete , men de är iallefall gjort nu, Sen gick jag Anna och Lina ner på stan och tog en fika på Nya wayns Vi satt där ett tag och bara pratade , sen kikade vi runt lite i affärer och runt 5 tiden åkte jag hem , Sen kvällen tillbringade jag med Carro och Maria ,vi hadde supermysigt och satt bara och prata och skratta ! 
Nu ska jag ta en lång promenad och plugga lite ,tyvär, sen ikväll ska jag vara med joel !
Trevligkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0